1 mar. 2016

La ce te gandesti?

La ce te gandesti atunci cand te gandesti? Pare un pleonasm, o figura de stil, o combinatie de cuvinte iesita din comun, dar aceasta intrebare imi vine acum in minte. 
Te gandesti la ce ai mancat de dimineata, la ce ai visat azi-noapte, cum au trecut 10 ani, cate rapoarte ai de intocmit, calculezi banii ramasi pana la salariu? 
Merg deseori pe strada, privesc lumea in ochi si ma intreb oare ce gandeste acel om cand ma vede. "E minora." "Tocilara." "Ii sta gluga prost." 
Sunt momente in care imi place sa ma plimb singura, sa ascult muzica si sa ma gandesc la problemele mele, la cate mai am de rezolvat. Cateodata ma gandesc la sensul vietii, la ziua frumoasa pe care mi-a dat-o astazi, la faptul ca am ce pune pe masa. Sunt mii de ganduri ce imi trec prin cap in fiecare zi. Nu le pot contoriza pe toate si sigur nu poate nimeni, dar ar fi tare curios sa stim cat de diverse sunt subiectele pe care le diseca oamenii. 
Faptul ca in acest moment ma gandesc cum sa inchei postul, este o problema dezbatuta intens in mintea mea. 
Nu stiu cum sunt altii, dar tare curioasa sunt la ce se gandeste fiecare atunci cand se gandeste. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu