27 ian. 2016

Definitie: "Familie"

Unde eram cu 2, 3, 4 , 15 ani in urma? Nu stiu. Pentru ca nu imi pot aminti vremurile in care nu eram impreuna.
Am plecat din puncte separate si am ajuns toti intr-unul singur. Cine ar fi crezut?!
Ne aducem aminte cu drag de copilarie, de vremurile petrecute acasa, cu fratii, cu prietenii. Nu vedeam acesta poveste in viitorul nostru.
Si totusi suntem aici.
Poate ca exista o carte pentru fiecare si orice noua zi este inca o pagina rasfoita. Poate ca asa ne-a fost dat, ca toate dezamagirile si toate neajunsurile sa ne aduca impreuna.
Cred in destin si mai cred in tot ce va urma de acum inainte. Nu concep un viitor fara voi, realizez ca tot ce e frumos se termina repede, dar sigur povestea va merge mai departe. Sunt convinsa ca tot ce vom trai de astazi inainte vom povesti peste 50 de ani cu lacrimi in ochi.
Si chiar atunci cand pe rand vom disparea, cate o parte din inima mea va pleca cu voi, pentru ca aceasta poveste m-a schimbat, m-a maturizat si mi-a deschis ochii catre adevarata lume.
Nu regret nimic din ce am facut si nu voi regreta vreodata. Ca in fiecare familie trecem peste greutati impreuna si ne bucuram de momentele frumoase impreuna.
Tot ce am trait si vom trai nu va fi dat uitarii.
Poate nu spui unui prieten ca il iubesti, dar pe voi chiar va iubesc!
Va multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu