15 dec. 2015

Ca un anotimp

Imi amintesc inca cum te-am cunoscut. Era o zi friguroasa de iarna. Stiu asta pentru ca purtai haina aceea albastra, lunga, cu blanita la gat si cu buzunare atat de mari incat ne cufundam impreuna mainile in ele.
In seara precedenta te intrebasem daca vrei sa iesim in oras. Mi-ai raspuns cu un "DA" hotarat si uite-ne, impreuna pe Splaiul Independentei, inghetati de frig, dar cu zambetul pe buze.
Te priveam amuzata pentru ca aveai nasul rosu si chicoteai ca un copil cand faceam glume pe seama lui. Era mic si adorabil, la fel ca tine.
Nu imi vine sa cred ca pierdeam ore in sir plimbandu-ne prin oras, facand poze, razand. Serile la cinema sau la cina, la mall. Zilele in care luam pranzul, pe fuga, la pizzeria din cartierul tau si beam bere. Ziua mea de nastere la care nu ai putut sa ajungi. O masa plictisitoare, la restaurant, unde a trebuit sa afisez un ranjet tamp timp de trei ore si ceva. Pe la noua si 20 am plecat din Cotroceni si mi-am dat seama ca ziua nu este atat de ratata pe cat as fi crezut. Am luat 96 si am venit la aceeasi pizzerie unde uitam de noi in zilele obisnuite. Am baut bere, am mancat clatite, am deschis cadouri si am vorbit pana tarziu, in noapte. Aceea a fost cea mai buna zi de nastere, cu tine!
Primavara, in care mirosea in toata casa a parfum de zambile, a fost cea mai reusita de pana atunci. Stateam ore in sir pe balconul casei tale si vorbeam vrute si nevrute si faceam baloane de sapun. Fumam tigara dupa tigara si timpul trecea fara sa realizam.
Stateai cu zilele la mine, ne uitam la filme, gateam impreuna. Mi-ai fost alaturi cand nimeni nu a fost.
Deodata, la inceputul verii, in prima zi de vara, ai disparut. Inca nu stiu unde, dar gandul acesta m-a facut sa imi dau seama ca esti precum anotimpurile. Te-ai schimbat radical si nu stiu unde am gresit. As da timpul inapoi si as repara orice mica ezitare, orice mica fisura care a aparut pe parcurs. As consolida totul, numai sa fii si acum langa mine. M-ai schimbat in bine si as vrea sa iti multumesc.
Stii cat tin la tine, nu are rost sa iti mai spun.
Sa ai grija de tine!
Ai fost tot ce aveam mai bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu