25 oct. 2015

Traiesc.

Ne petrecem zile intregi intre hartii, la birou, acasa facand treburi gospodaresti. Planuim fiecare moment al vietii si nu ratam niciun pas. Daca nu omitem macar unul, cum sa ne mai bucuram de viata?!
As vrea o zi in care sa nu imi pese de job, sa nu ma intereseze ca am un seminar de la 14 la 16 si altul de la 18 la 20. As vrea sa traiesc fiecare zi ca si cum ar fi ultima. As aparea in fata casei tale, cu rezervorul masinii plin, te-as lua pe sus si am ajunge la mare, pe plaja. Ne-am iubi ca nebunii pe bancheta din spate pana dimineata si am vedea rasaritul de pe digul din Costinesti.
Ne-am pierde pe plajele salbatice din sudul litoralului, am uita de noi si de Bucuresti. Fara bani in buzunar, cu tine alaturi, m-as pierde in inima Romaniei, prin Transilvania, in Sibiu sau Cluj. As colinda tara in lung si in lat.

E un sentiment aparte sa nu iti pese de un dead-line sau de un program stabilit cu luni inainte. 
Traieste momentul. 
Bucura-te de fiecare clipa ca si cum ar fi ultima. 
Traieste-ti tineretea cu cei care te fac fericit. 
Iubeste fara limite. 
Bea. 
Fumeaza. 
Calatoreste. 
Acestea sunt momentele de nebunie. 
Aceasta este varsta cea mai frumoasa. 
Profita. 
Nu o vei trai din nou. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu