1 oct. 2015

Cum ne schimba dragostea?!



Se spune ca iubirea te schimba, iti da aripi, te face sa radiezi si sa crezi ca totul este perfect in jurul tau.

Ei bine, da. Iubirea te schimba. Pot spune asta cu mana pe inima. Tu m-ai schimbat.

Traiesc altfel de cand ai intrat in viata mea si te simt acolo in orice moment. Nu trece zi in care sa nu ma gandesc la tine, minut in care sa nu ma intreb “oare ce face?” “ este bine?” “a mancat ceva astazi?” “se mai gandeste la mine?”.


Ies dimineata din bloc, zambesc si mintea imi zboara instant la tine. Tu ma faci sa radiez si orice mi se pare o poveste. Este un sentiment aparte sa stii ca exista acolo cineva care ti-a furat inima definitiv. Te gandesti ca poate este el alesul, poate sunteti meniti sa fiti impreuna, dar revii cu picioarele pe pamant si incerci sa cunosti si mai bine persoana respectiva, sa iti dai seama daca este ceea ce cauti cu adevarat.

Tu m-ai schimbat in multe feluri si recunosc ca sunt cu totul altcineva de cand sunt cu tine. Mi-ai schimbat perceptia asupra iubirii si a ceea ce gandesc despre iubire. Simt ca tot ce este in jurul meu mi se cuvine, iar tu esti cel mai frumos om pe care l-am cunoscut. Tu imi apartii. Suntem unul si acelasi, iar eu, pentru tine, sunt cea mai frumoasa fata.

Suntem unul si iubesc acest intreg.

Si te iubesc pe tine!

Iti multumesc!


Tu ma vezi
Mai frumoasa decat stiu eu,
Ma faci sa simt
Ca sunt centrul lumii eu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu