15 aug. 2015

M-am intors din SummerCamp

Nu stiti ce este SummerCamp? Este vacanta aceea ideala, la mare, pentru orice voluntar, organizata anual de USR (Uniunea Studentilor din Romania).
Am plecat cu ceva reticente, pentru ca stiam doat 2-3 persoane, iar cu ele nu aveam cine stie ce tangente. Sa va spun cu ce m-am intors! Cu prieteni ! Oameni extraordinari, devotati muncii lor si asociatiilor din care
proveneau, gata sa intinda o mana de ajutor la fiecare actiune si la fiecare miscare.
M-am intors cu un sentiment de implinire, de satisfactie. In cele 8 zile petrecute la Costinesti am invatat cat nu am invatat in doi ani de facultate. Lectii de viata, dovezi de prietenie, amuzament, joculete, dovada de profesionalism.
M-am intors cu ganduri bune si cu dorinta de munca, cu multe idei pe care vreau sa le aplic in asociatia studenteasca din care fac parte (Asociatia Studentilor Geografi). S-a vazut experienta unora si dorinta de a ne invata cat mai multe pe noi, cei mici, la inceput de drum. Am lucrat impreuna, de placere, iar seara ne-am distrat la evenimentele organizate chiar de noi.
Seara de folk, seara de karaoke, Miss Costinesti 2015 sunt doar cateva dintre proiectele desfasurate in cadrul SummerCamp. Ce e cel mai important, am invatat sa lucram ca o echipa. Ne-am dat seama ca nu exista “EU” intr-o astfel de conjunctura si tot ceea ce am facut, am facut lucrand impreuna. Am pus mana de la mana si am realizat cele mai frumoase momente ale verii.
Pentru mine, aceste zile raman de neuitat.
Avem tot respectul pentru cei care au implementat acest proiect. Pana la urma si ei au fost candva la inceput si au muncit pe branci pentru a ajunge acolo sus.
Sunt fericita ca am facut parte dintr-un astfel de proiect, voi fi voluntar in continuare si voi da tot ce este mai bun din mine. Voi persevera, iar peste cativa ani cineva va spune “Am invatat asta de Ella” asa cum si eu spun astazi “Am invatat asta de la X”.

Multumesc, USR! Multumesc, SummerCamp!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu