13 iun. 2015

Am fost si eu la Andre Rieu

Am avut marele privilegiu de a asista la doua concerte Andre Rieu. Cu mana pe inima spun, nu aveam idee cine este pana cand mi s-a propus un voluntariat pentru spectacolele din Bucuresti. Am dat un “search” rapid pe Google si am vazut ca este unul dintre cei mai mari violonisti din lume, singurul cu o orchestra personala. Am zis “Da. Cred ca va fi interesant”.
Timp de cateva saptamani nu am fost contactatata si ma simteam chiar dezamagita, dar am fost chemata la proba de costum cu doar o zi inainte. Ma gandeam “Ce costum ne poate da? Probabil un tricou”. Gresit! Costumul era superb si lejer! Ma simteam ca un usier de hotel, dar eram mandra de unifiorma pe care o purtam. Invitatii veneau si ma intrebau daca pot face o poza cu mine, ascultau indicatiile pe care le dadeam. Inspira incredere.


Organizarea a fost una de nota 10! Se vedea clar diferenta dintre romani si olandezi. Isi doreau sa iasa totul perfect, nu se lasau pana cand ceva nu era pus la punct. Au muncit cot la cot cu voluntarii, au sters scaune si au ghidat oamenii in sala. Isi dadeau seama cand ceva nu era in regula si veneau cu solutii imediate, discret, astfel incat publicul sa nu observe.

Concertul a fost unul de neuitat! Umor, muzica buna si spectacol. A avut toate ingredientele unui show adevarat. Publicul era in extaz, canta si raspundea “provocarilor” lansate de Andre Rieu. S-a dansat pana la miezul noptii, iar audienta isi dorea inca un cantec. S-a dansat de la vals pana la populara.
Invitatul special a fost maestrul Gheorghe Zamfir. Acesta a cantat doua piese, acompaniat de Johann Strauss Orchestra si Andre Rieu.
In seara de 12 iunie, peluza Palatului Parlamentului a fost plina. Biletele au costat numai 43 de lei, putand fi cumparate si de la intrare. Incasarile provenite din aceste bilete urmeaza a fi donate pentru cauze nobile.

Daca as avea ocazia sa mai merg la un astfel de concert, as face-o! As plati bilet pentru a vedea un spectacol de calitate sau pentru a face voluntariat.
Cea mai mare onoare a fost sa fac parte din aceasta echipa incredibila, chiar si pentru doua zile. Am invatat multe de la acesti oameni pasionati si perfectionisti pe care ii voi pastra mereu in inima mea.

Va multumesc!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu