26 mar. 2015

Suflet pentru eternitate

Vreau sa stii ca ma gandesc la tine. Da, tu cel care citesti asta! Probabil ca tu esti persoana la care ma gandesc zi si noapte, care ma tine treaza atunci cand imi zboara mintea la tine sau cel pe care il visez atunci cand dorm. Cel mai probabil tu esti cel care mi-a schimbat viata si m-a facut sa imi dau seama cine sunt. 

Nu sunt sigura, dar cred ca tu erai cel care mi-a furat inima intr-o zi mohorata de toamna cand tot ce stralucea era sufletul tau. 

Imi spunea cineva ca te indragostesti cu adevarat atunci cand nu mai stii cum este sa traiesti singur. Nu imi mai aduc aminte ultimul week-end in care am fost singura. 

Mai stii acele flori plantate primavara trecuta? Au crescut la fel de frumos ca dragostea pe care ti-o port. 

Daca tu esti cel care citeste asta, vreau sa stii ca atunci cand sunt la pamant, simt mana ta care ma ridica cu grija, ca pe o randunica ranita in zborul sau lin printre ramuri. 

Inima ta care bate cu un ritm aparte, imi este ghid nestiut spre o lume a necunoasterii, asemeni ochilor ce imi lumineaza calea spre tot ceea ce insemni tu pentru mine. 

In cazul in care tu esti, voi sti, caci trupurile noastre, atat de diferite, ascund doua suflete pure, o pereche ce se cauta pentru eternitate. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu