1 feb. 2015

In mintea unui barbat - Intre doua lumi

A trecut aproape un an si jumatate de cand am cunoscut-o. A fost ceva spontan, cred ca a fost ceva de moment, da, cred ca se numeste dragoste la prima vedere. Zilnic batand holurile facultatii, incercand sa evit acea pereche de ochi care ma innebunea. Fara succes, insa. Orice miscare faceam, era acolo. Nu ma urmarea, dar subconstientul meu isi dorea asta. Astfel imi imaginam cum eram impreuna in orice moment.
Timpul trecea vazand cu ochii, iar eu eram din ce in ce mai nebun dupa fata cu parul auriu si ochii albastri. Era un fel de cliseu, insa era un cliseu ca ma seda. Imi amintesc prima data cand incercam sa intru in vorba cu ea. Era inaintea unui partial, eram mort de frica, dar a sunat telefonul. Neavand numarul, am raspuns intr-o doara, dar de la celalalt capat al firului mi-a vorbit o voce pe care as fi recunoscut-o dintr-o mie “Ma gandeam ca ai uitat de examen”. Mai amuzat, mai emotionat, ma gandeam ce sa ii spun incat sa nu par un nesabuit. Asa a inceput totul. Asa a inceput prietenia noastra.
Treceau zile, saptamani, luni. Vorbeam ore intregi fara sa ne plictisim, imi povestea despre baietii pe care ii intalneste in fiecare seara in club, imi cerea sfaturi despre petreceri si rochii, dar nu vedea ceea ce vedeam eu. Poate nu eram prea evident, incercand sa evit penibilul, dar eram mort dupa ea.
Luna cu luna, mi-am luat inima in dinti. Probleme in cuplu, cu iubita mea de la acel moment, dar si “obsesia” pentru noua amica, au dus la ruperea relatiei. Intr-o discutie, mai mult sau mai putin serioasa, am abordat subiectul si motivul real al despartirii: “Te-am placut dintotdeauna, mi-a fost greu sa imi recunosc chiar si mie, dar  te iubesc si tot ce vreau este sa fiu cu tine”. Acele cuvinte au venit mai repede decat ma asteptam, dar raspunsul ei sec a intarziat sa apara “Nu stiu ce sa mai zic.” Imi amintesc aceasta conversatie de parca a fost ieri. Am incercat sa o evit cateva zile, imi era rusine, ma simteam ca un ratat sa fiu refuzat intr-un asa mod de catre o fata. Poate nu se astepta. Cu siguranta nu se astepta. Am vazut-o dupa week-end, intr-o luni, la seminar. Incercand sa ii evit privirea, ne-am intersectat. “Ce mai faci? Nu mai dai niciun semn de viata?!”, m-a intrebat. I-am zambit larg si am pretins in continuare ca discutia aceea nu a avut loc.
Poate ca a trecut mai bine de un an de atunci, dar inca ma emotionez cand o vad, inca rosesc cand ii tin usa sau ma ofer sa o ajut cu bagajele. Pentru mine nu s-a schimbat nimic din punct de vedere sentimental. Am aceeasi fluturasi in stomac pe care ii stapanesc cu greu. Incerc sa imi controlez entuziasmul atunci cand petrecem ore intregi impreuna sau atunci cand ma suna la 3 dimineata doar pentru ca se simte singura.
Incerc sa fac din mine un barbat adevarat, sa imi vad in continuare de viata, sa accept faptul ca nu va fi niciodata ceva intre noi. Incerc sa accept ca peste 10 ani ne vom reintalni, ea va avea familia fericita pe care si-o doreste, dar nu cu mine.

Orice fac bun pentru ea, fac pentru ca tin la viitorul ei. Incerc sa o conving in fiecare zi cat de grozava este. Cu siguranta nu isi da seama, dar nimeni, niciodata, nu o va mai iubi asa cum o fac eu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu