26 mai 2014

Scrisoare-de-nu-ma-uita

Te tog sa te gandesti la mine. Eu ma gandesc la tine in fiecare moment al fiecarei zile. Imi aduc aminte de primele zambete, prima interactiune, primile priviri aruncate peste umar. Imi amintesc ziua in care te-am vazut prima data. Ochii tai si zambetul fermecator m-au imbatat pe loc, m-au paralizat, nu mai aveam replica. Te rog sa iti aduci aminte peste ani de primele noastre conversatii, primele noastre glume. Eu nu le voi uita. De incercarile de a ne proteja reciproc. De clipele in care ne-am ajutat. De clipa in care am realizat ca suntem facuti unul pentru celalalt. De clipa aceea cand ne plimbam timizi pe marginea apei. Acel moment cand m-ai luat prima data de mana.
Te rog frumos sa iti amintesti mereu de primul dans, de prima intalnire, prima fotografie facuta impreuna si primul sarut in holul facultatii
. Te rog sa iti amintesti de prima bataie cu zapada. 
Si sa iti aduci mereu aminte de prima cearta, primele lacrimi, primele dezamagiri. Sa nu uiti niciodata dragostea pe care ne-o purtam. Sa nu uiti faptul ca suntem impreuna datorita unui motiv.
Sa nu ma uiti niciodata, caci eu, cu siguranta, imi voi aminti mereu de cel mai frumos cadou primit vreodata: tu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu