2 apr. 2014

Tu. Eu. Destin.

V-ati intrebat vreodata cine este cea mai importanta persoana din viata voastra? Desigur, majoritatea raspunsurilor vor fi "parintii", insa exista mii de persoane care vor nominaliza pe cineva anume.
Ei bine, exista zeci si sute de motive pe care le gasesti atunci cand vine vorba de o persoana speciala. Chit ca te-a ajutat candva sau ai simtit vreodata ceva pentru ea, ramane acolo, in sufletul tau. Poate incerci sa o eviti, dar orice s-ar intampla, la un moment dat, gandul te va duce din nou la ea pentru ca ti-a influentat in mare parte o etapa din viata. 
Se spune ca venim pe lume singuri si murim singuri, iar cei pe care ii intalnim in viata sunt o simpla companie. Probabil ca asa este, dar acele "companii" ne influenteaza scurta existenta pe Pamant.
Sunt mai mult decat fericita ca exista astfel de oameni in viata mea, ca nu am trecut degeaba unii pe langa altii. Si chiar daca apartinem unor lumi diferite , intotdeauna vom gasi motive sa ne intersectam drumurile, pentru ca asa ne este scris. 
Cred in destin. Ma bucur ca ma aflu aici. Poate ca acest loc imi va rapi multe placeri, imi va frange inima, ma va dezamagi, dar atunci ma voi gandi ca aici te-am intalnit pe tine. Pentru ca atunci cand te privesc, orice grija dispare. Ma face sa ma gandesc mai mult la cine sunt, la cine voi fi. Atunci cand te privesc nu mai exista altcineva in jur si chiar daca nu stii, ador sa te privesc minute in sir cum razi, cum vorbesti sau dormi. 
Imi placi pentru simplitate, pentru ca mi-ai aratat ca exista oameni complicati, dar simpli. Esti greu de citit, dar pentru mine esti ca o carte deschisa. 
Am facut greseli, am facut lucruri de care nu imi pare rau. Poate am zis prea multe uneori, iar acele vorbe trebuiau sa ramana un secret, dar nu regret. Nu vreau sa stiu ca am trecut prin viata fara a le spune celor din jur ceea ce simt sau am simtit, nu vreau sa ii mint si cred ca cel mai bine este sa afle direct de la mine.
Tin atat de mult la acest loc si indiferent de zilele urate pe care mi le va aduce, acesta va fi mereu locul care mi te-a adus pe tine. Si asta schimba totul. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu