2 mar. 2014

Una rece, una calda

Am avut atatea ganduri in minte zilele acestea. M-am gandit la trecut, la persoanele care m-au influentat, la cine sunt. Am plans, a doua zi am ras si am tipat de fericire. De la o zi la alta ma simt mai fresh, mai vie, mai fericita. 
Stii cum e atunci cand pierzi pe cineva drag datorita unor cuvinte aruncate aiurea?! Daca da, ma intelegi. As vrea sa dau timpul inapoi si sa schimb acele secunde de panica si suparare cand am aruncat cu vorbe aiurea. Unele lucruri ar trebui sa ramana un secret, mai ales fata daca persoanele carora te confesezi sunt implicate in mod direct. Doamne, macar de as sti cand sa tac! 
Nu e nimic. O sa incerc sa trec peste ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Sau poate....da?! Cum sa sterg asta cu buretele? Cum sa ascund ceea ce simt?! E greu sa fii Ella.
Si cum dupa una rece vine una calda, am primit un dus fierbinte astazi. Ma simt mandra sa am asa prieteni, sa pot considera ca am facut parte din echipa castigatoare si am contribuit la rescrierea istoriei. Sunt mandra sa fiu romanca! 
Sunt mandra ca prin contributia mea minuscula, echipa noastra a castigat. TeamMiracle a castigat! 
Viata nu e altceva decat o insiruire de evenimente si trairi. Vreau sa o iau in plin, sa o traiesc asa cum se cuvine. Sa nu imi pese de ce zic ceilalti. Pacat ca nu le pot realiza pe toate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu