3 feb. 2014

Cand ingerii pleaca...


Ne pregatim sufletele inca de mici pentru despartiri.Chit ca plecam intr-o scurta vacanta sau ne mutam in alt oras exiata mereu loc de "la revedere".Exista, insa, si acele momente in care iti iei la revedere pentru ultima data. Probabil ca parintii se tem sa ne invete aceste cuvinte, convinsi fiind ca viata ne va educa. Dar atunci ca pierzi pe cineva pe neasteptate, copil fiind, iti pui o multime de intrebari, ajungi sa te invinovatesti si sa crezi ca mai bine erai tu in locul lui.
Un drum fara intoarcere pentru care ar trebui sa fim toti gata. Aceasta despartire este mult prea dureroasa, uneori greu de depasit. 
Am trecut prin trei momente similare. Nu a fost usor, insa am facut parte din categoria celor educati de viata si societate. Daca prima data a fost mai greu, avand doar 11 ani, ulterior m-am adaptat, am inteles ca totul face parte din viata, din natura noastra umana. Ce ar fi viata fara moarte?! Cum ar trebui sa traim daca ar fi sa traim vesnic? Acest eveniment trist m-a maturizat. Am inceput sa traiesc altfel. Sa traiesc fiecare clipa ca si cum ar fi ultima. Totul s-ar putea termina intr-o secunda, oricand. 
Ar trebui sa le spunem tuturor ce simtim, ce este de fapt in sufletele noastre. Ar trebui sa avem incredere in noi, sa nu ne ascundem de societate. Fie ca este vorba de religie, gen muzical preferat, orientare sexuala, sex , rasa toti avem dreptul sa traim la fel. 
Exista si persoane mai norocoase. Au vile, masini, mii de euro , dar toti plecam cu un singur lucru: 4 scanduri. Toti avem aceeasi destinatie. Drumul fiecaruia este diferit, dar in fata Domnului toti suntem egali.
Ar trebui sa uitam prejudecatile , sa nu ne mai uitam in curtea vecinilor, sa ii respectam pe cei ce ne sar in ajutor si sa le dam o mana de ajutor nevoiasilor. Asa cum traim, asa vom muri. Asa isi vor aminti generatiile viitoare de noi.
Tot ce facem acum ne influenteaza ziua de maine, dar locul in care toti plecam este acelasi. Nu intr-un palat, nu cu mii de euro, ci doar un sicriu si mult regret ca nu am realizat mai milte.
In fata li Dumnezeu suntem toti egali si decat sa ne luptam pentru glorie nedreapta mai bine ne-am gandi de doua ori de unde venim, unde ne aflam si incotro mergem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu