8 mar. 2013

Dear friend

Nici nu stiu cu ce sa incep… Sunt atat de multe de zis. Bullshit. Cred ca doar o sa zic “Te iubesc!”. Pentru ca tu stii cate ascund in spate “cele doua cuvinte”!
Tu esti cea pe care am cunoscut`o pe Facebook (O da, Sfant Facebook!), si am avut conversatia secolului. Si tot tu esti cea cu care am avut cea mai ciudata prima intalnire (“Unde esti? Pai nu stiu. Pai unde stai. Pe banca, in Hera. Pai si eu.”), dar care cu siguranta nu o voi uita vreodata (D`oh, OviTree).
Tu esti cea care a stiut sa imi fie alaturi, sa ma asculte (stiu ca nu ti`a fost usor) si sa ma incurajeze! Tu esti cea cu care am aberat, am aberat, si din nou am aberat! Tu stii toate prostiile facute de mine (si nu`s putine!). Tu esti cea cu care pot vorbi orice, de la bunaciuni (Se stie!) pana la… pana la.. nu se zice. Tu esti cea cu care pot termina 10.000 de minute, si cu care pot sta la telefon pana la 3-4 dimineata.
Vreau sa iti multumesc ca ai avut rabdare sa ma cunosti (stiu, sunt imposibila) si sa ma vezi dincolo de sticla aceea, “Asta e un nimic, o profitoare. Si culmea - sau nu - mai e si narcisista rau. Shit”. Da, recunosc, sunt un nimic, si o profitoare. In aparenta. Da, imi place sa ma dau rea, si tu o stii cel mai bine. Si da, sunt si… hmm`… semi-narcisista. Nu pentru ca as fi fana mea, dar ma iubesc pentru nimicul care sunt. Firesc, si asta stii.
Tu mi`ai fost alaturi de la inceput, fara ezitare. Tu ai stiu sa ma asculti, sa ma intelegi, sa ma ajuti. Tu ai stiut cum sa`mi fii alaturi. Tu ai stiut sa ma cunosti. Multumesc.
Cica unii nu cunosc sentimentu` asta, prietenia, pana mor. Deci, datorita tie am cunoscut`o timpuriu. Oh`, fara sa devin mai sentimentala decat sunt: Te iubesc!
Daca as continua, as deveni excesiv-sentimentala. Asa ca ma opresc aici. Pentru ca tu oricum stii. Multumesc pentru absolut fiecare zi/ora/minut/clipa pe care am petrecut`o cu tine.
T.i.



“ Someone who knows when your lost and your scared
There through the highs and the lows
Someone you can count on, someone who cares
Besides you where ever you go “
(Demi Lovato – Gift of a friend)

2 comentarii: